vrijdag 6 juli 2012

Hoe belangrijk is fysieke aantrekkingskracht in een relatie?


Stel je voor dat voldoet aan de jongen of meisje van je dromen. Deze persoon is grappig, slim, houdt van dezelfde dingen als jij en is de grootste schat ooit. Alleen te vangen? Ze zijn soort ontbreekt in het uiterlijk afdeling. Laat u uw gebrek aan fysieke aantrekkingskracht verpesten de relatie ... Of maakt het niet uit voor jou?

Kortom, we vragen: zijn uiterlijk belangrijk? Is fysieke aantrekkingskracht een groot deel van een relatie, of is dat gewoon oppervlakkig? We zagen dit onderwerp in de gURL.com message boards, en zijn niet in staat geweest om te stoppen met het denken over het sinds. Lees wat deze meiden te zeggen had over uiterlijk in een relatie, en laat ons weten wat je ervan vindt.

silver44 zei:

Hoe zou u meisjes zeggen dat fysieke aantrekkingskracht is in een relatie? Ik ken een jongen die wil tot op heden mij, en hij is perfect met uitzondering van het feit dat ik ben gewoon niet fysiek tot hem aangetrokken.

(L) iveYourLife antwoordde en zei:

Ik kon niet op heden iemand die ik niet fysiek aangetrokken tot. Ziet er materie, en seks is een belangrijk onderdeel van een gezonde relatie. Blijf kijken en neem geen genoegen met iemand die niet voldoet aan uw normen!

luckybiatch antwoordde en zei:

Het is belangrijk en ik ben het eens met de bovenstaande GURLS, maar als ik voor het eerst mijn vriend ontmoette, was ik niet per se fysiek tot hem aangetrokken. Ik denk dat meisjes, met inbegrip me op het moment, hebben hogere normen gehouden dan meisjes in het verleden zou, vanwege de manier waarop media portretteren schoonheid. Hoe meer ik leerde mijn vriend kennen, hoe meer fysiek aantrekkelijk werd hij in mijn ogen. Niet eens een korte tijd na het begin tot nu toe, vond ik hem sexy en knap (en zijn aantrekkingskracht alleen maar vergroot, zelfs tot op de dag). Dus ik geloof, ook al ben je niet fysiek aangetrokken tot deze man, ik wed dat als je het de tijd, zou je eigenlijk meer aangetrokken. Naar mijn mening, de persoonlijkheid van een individu maakt ze beter uit. Uiterlijk kan alleen duren zo lang (we alle leeftijdsgroepen), maar de persoonlijkheid duurt een mensenleven.

Dus wat we denken? Het feit is, hoe oppervlakkig het klinkt, fysieke aantrekkingskracht is belangrijk in een relatie. Dat wil niet zeggen dat je niet moet iemand nu toe, tenzij ze een mannelijk model ... Het betekent alleen dat je een beetje aangetrokken tot de persoon in voor het bestaan ​​van seksuele chemie zijn.

Dat gezegd zijnde, luckybiatch is precies gelijk toen ze zei dat de persoonlijkheid van een persoon maakt ze beter uit. Als een man niet precies hoe je wilt dat hij uit te kijken, maar zijn persoonlijkheid is geweldig, je gaat naar hem op zoek aantrekkelijk maakt niet uit wat. Op het einde, een relatie is over een sterke emotionele en fysieke aantrekkingskracht - met de nadruk op de emotionele.