dinsdag 3 juli 2012

Moderne Dating, Decoded


Ik haat knuffelen en ik heb een nieuwe afkeer voor Hallmark feestdagen, zoals Valentijnsdag en verjaardagen. Mijn nieuwe gevonden haat van deze feestdagen kan worden wedijvert met de pest. Laten we zeggen dat ik niet inzet doen op dit moment. Het meest vrijblijvend ding in mijn leven is mijn hond. Ik had een hard genoeg tijd het ondertekenen van een telefoon contract vorige maand.

Ja, ik klinken als de 2012 post-moderne vrouw. Ik doe geen bevestiging - gewoon een casual hook up van stellaire 'directe' communicatie. Ik zal u precies vertellen wat ik wil en hoe ik het wil. Ik heb mijn eigen ding te gaan en het laatste wat ik wil is de onuitsprekelijke "relatie" woord te komen.

Maar ik praat een groot spel, en ik weet niet echt of ik een back-up. Ik ben vers uit van een zeven jaar durende relatie. Hoewel de "relatie" niet echt vast te leggen wat we hadden. Ik zou zeggen levenspartner, maar dat wil niet helemaal beide passen,. Voor alle doeleinden, waren we getrouwd. Hadden we besloten zich te vestigen in een andere staat, zouden wij zijn geweest van gemeen recht trouwen. Geen ringen, geen voorstellen. Maar we deelden een leven samen: een huis, een hond, een motorvoertuig. En die van ouders die gescheiden en hertrouwd twee keer, was dit een enorme deal voor mij. Ik heb altijd gezegd dat ik zou nooit of trouwen of nooit gaan scheiden. Tot nu toe lijkt het erop dat optie een is mijn roeping.

Dus, hoe heb je de overgang naar de dating scene na te zijn van de markt voor zo lang? Op 29, datering is heel anders dan 21. Zonder het comfort van de universiteit waar je nieuwe mensen ontmoeten elke dag en je aandelenopties in het andere geslacht verandering per kwartaal, je eigenlijk te wagen in nieuwe wegen voor in aanmerking komende vrijgezellen.

In een post-online dating samenleving waarin mensen uit gebrand op Match of e-Harmony en je constant overspoeld met sociale netwerken, ik denk dat enkele mensen hebben de kunst van het communiceren in een minder tech-savvy weg kwijt. Veiligheidsonderzoeken een belanghebbende vereist slechts een klik van de muis en stalking Facebook tijdlijnen.

Texting brengt een heel ander scala aan onzekerheden. Deze informele wijze van communicatie stelt ons in staat te zijn onpersoonlijk en te interpreteren wat de andere partij denkt of zegt via een SMS-bericht te proberen. Wat ik graag naar verwijzen als een achterdeur wijze van communicatie is getest mijn vertrouwen op meerdere gelegenheden om het punt dat een verstikkende 90 minuten durende warm yoga klasse was het enige dat mijn gedachten kon uitstappen dwangmatig controleren van mijn telefoon.

Het zuigt echt voor een SMS-bericht te wachten van iemand die je niet eens zou moeten willen. En wat doe je als je geen antwoord krijgt in de periode je voelt dat je zou moeten? Heeft u terloops brengen in een gesprek, "Dus, merkte ik dat je niet reageert op de andere dag." Ja, natuurlijk. De wanhoop kan net zo goed worden geschreven op mijn voorhoofd. Maar het is zo veel makkelijker om tekst dan pak je de lijn - dus veel minder persoonlijk en de mogelijkheid van afwijzing lijkt niet zo erg, want het is gewoon tekens op een groot smartphone scherm.

En als je ook daadwerkelijk te gaan doen op een date, hoe beoordeelt u de sociale signalen wanneer de datum van de telefoon wordt behandeld als een kind? Wat betekent het als hij discreet controleert e-mails of sms-berichten? Is het gesprek slecht? Zijn mijn borsten niet groot genoeg? Is er spinazie in mijn voortanden?

Terwijl ik denk dat dat constant verbonden zijn, kan een groot ding, zijn er een aantal ernstige nadelen als je worp uit in de mix. Misschien is het gewoon dat ik ben opgegroeid in een tijd dat mobiele telefoons waren de grootte van een groot blok kaas en pagers waren cool. "He, is dat een pieper op de heup, of ben je gewoon blij me te zien?" En ik zeg niet dat ik niet technologie te omarmen - ik nu de sport een iPhone, een blog en zelfs weten hoe ze hashtag op Twitter. Het is gewoon dat ik betwijfel of we ons realiseren hoeveel het ons leven, vooral interpersoonlijke relaties in de dating wereld beïnvloedt.

Met het oog op deze wereld van verwarring te voorkomen met het snijpunt van technologie, dating en het onbekende, ik dacht dat ik zou houden aan een 'veilige' kandidaat - een specifieke man, een vriend, die onlangs was gegaan door een breuk van zijn eigen . De man die ik koos was ook iemand die niet precies passen in mijn "type" wat dat ook was, ik verloor de afgelopen tien jaar. Laten we zeggen dat zijn buitenschoolse activiteiten zijn geen training voor een halve marathon, meer als marathon van "Half Baked 'en' Dude, Where's my Car." Hoewel we een quasi-verbintenis met seksuele trouw, delen we geen andere intimiteiten . We stelden twee belangrijke regels aan het begin van deze affaire: Geen logeerpartijtjes en geen canoodling. De bedoeling van deze opstelling werd verondersteld om me te helpen als een gemachtigde vrouw (natuurlijk heb ik besloten dit doel op mijn eigen beweging, maar hij zou de gelukkige deelnemer).

In deze situatie kon ik starten een rendez-vous en ik kon schoppen hem daarna. Ik kon ook gebruik maken van hem te herstellen mijn seksuele dapperheid. Ik kon verkennen dingen die ik altijd durfde te doen in mijn oude relatie, maar deed dat niet. En het was gewoon casual. Geen relatie. Geen ruzie over het lopen van de hond of vuile vaat.

De vastgestelde regels zetten we een paar maanden geleden bij een kop koffie in de late namiddag op een ongewoon warme winter dag zijn niet gebroken. Maar ironisch genoeg, wat ik dacht dat ik wilde dat de meeste van hem - de veiligheid van het zijn met een partner die ik vertrouwde en voelde me comfortabel met als ik opnieuw aangepast in de dating wereld is veranderd. De dingen die ik dacht dat ik zou het minst missen (bij 't vrijen, het ontbijt de volgende ochtend of de luie dutje je ontaarden in na een mooie Afternoon Delight) zijn precies de dingen die ik besef dat ik mis het meest.

Uzmanlar Dating Dünya girme Açık Önerileri verin