zondag 14 oktober 2012

Gevangen My Husband Online Dating


Hallo Meredith,

Ik heb met mijn man voor 12 jaar, en getrouwd bijna 10. Ik ben 34 en we hebben twee kinderen. Een paar maanden na mijn tweede werd geboren, heb ik toevallig op een dating site opengelaten op de laptop van mijn man. Hij had niet alleen gemaakt van een profiel, maar ook correspondeerde met een aantal vrouwen op zoek naar een intieme affaire te hebben. Het is een beloning voor dating soort site.

We hebben al meerdere dingen aan de hand in ons leven. Hij is klaar met zijn studie. We hebben onlangs verhuisd naar een nieuwe staat om dichter bij mijn familie. We hebben nog nooit een geweldig seksleven vanwege problemen aan beide kanten. Het is iets wat we hebben allebei geprobeerd om te werken aan, uit en weer aan. Ik voel de problemen zijn meer aan zijn kant al (fysiek meestal). Het frustreerde me vreselijk in het begin, maar ik leerde ermee leven omdat ik dacht dat alles perfect was. Hij was attent, behulpzaam, altijd onthouden verjaardagen, en had altijd iets speciaals gepland. We zijn goede vrienden, ik bewonderde en respecteerde hem, en ik vertrouwde hem volledig.

Toen ik hem confronteerde over de website, kwam ik erachter dat hij was doet het voor zes maanden (vanaf de tijd dat mijn tweede dochter was een maand oud). Hij zei dat hij nooit de bedoeling om het ergens heen te gaan, hoewel hij eenmaal een van de vrouwen. Maar ik weet niet hoeveel hem te geloven. Toen ik voor het eerst ontdekte, vroeg ik hem om niet iets aan te raken op zijn profiel, totdat ik de tijd gehad om na te denken over het. En toen ik eindelijk besloten een paar dagen later dat ik nodig had om te gaan door de site en ontdek de omvang van zijn verraad, vond ik dat hij sommige dingen veranderd om de toon van wat hij had gedaan. Dat uitgehold mijn vertrouwen verder, want hij had beloofd dat hij zou niets op de site te wijzigen. Nu heb ik denk niet dat ik kan alles wat hij zegt te geloven.

Ik weet niet wat te doen. Hij is een goede vader. Hij zegt dat hij zal het nooit meer doen. Maar mijn vertrouwen verloren.

Ik weet niet of ik hem verlaten. Ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een gebroken gezin, en ik ben er zeker van dat ik niet wil hertrouwen of hebt u andere mannen in mijn leven. Ik ben altijd tegen het huwelijk en voelde dat het alleen was omdat mijn man was zo bijzonder dat het zin heeft gemaakt (mijn vader ons verlaten toen we kinderen waren). Een echtscheiding zou ook leiden tot een hoop verdriet in onze beide families (we zijn uit een land waar dit niet gebruikelijk is).

Is dit een groot probleem of is het een deal breaker? Ik heb niet echt iemand om mee te praten. Ik wil niet dat mijn familie te vertellen, want ik ben bang dat ze zullen stoppen met respect voor hem. Ik heb hem gevraagd om te komen schoon met zijn ouders, want het zou me het gevoel dat het een teken van echt berouw. (Ik ben niet gelovig.) Het is al twee maanden geleden dat ik erachter kwam en hij heeft het nog niet gedaan. Hij ziet een psychiater en vertelde haar zijn levensverhaal dus dat is meer een schouder om te janken en huilen dan iemand die houdt hem verantwoordelijk voor wat hij deed.

Zullen we wonen samen en een manier vinden om dit draaglijk of moet ik verder gaan? Heb ik gelijk in te dringen dat hij zijn ouders te vertellen of op zijn minst iemand die houdt hem verantwoordelijk? Hij heeft verloren die kans met mij omdat ik al gevonden op mijn eigen. Wat moet ik doen om deze situatie leefbaar?

- Op zoek naar antwoorden, Massachusetts

A: Ik ben er niet van overtuigd dat de dingen zullen veel beter als hij vertelt zijn ouders, LFA. Tuurlijk, je zult een aantal tijdelijke plezier te krijgen van het kijken naar iemand anders boos op hem, maar wat dan? Ga er niet vanuit dat hij een les te leren door te bekennen. Ga er niet vanuit dat zijn ouders hem kan beschamen door een betere man.

Ik wil dat je om te praten met uw inner circle over dit alles, omdat je zowel ondersteuning nodig. Vergeet de verlossing en straf spul voor een beetje en zich richten op het verkrijgen van hulp van de mensen die van je houden.

En alsjeblieft, laten we er niet van uitgaan dat de psychiater is gewoon zitten en valideren van hem. Dat is niet hoe het zou moeten gaan. Vertel hem dat je wilt om hem te vergezellen op deze sessies. En alsjeblieft, zie je een therapeut op uw eigen. Therapie is een goede zaak.

Ik wou dat ik je kon vertellen of om het uit te steken, maar ik weet niet genoeg over wat er in zijn hoofd. Alles wat ik kan zeggen is dat je moet om mensen te vinden om op te leunen. Je verplaatst dichter bij uw familie voor een reden. Dit is geen tijd voor isolatie.

Ook weet dit: Gebroken gezinnen zijn slecht, maar dat geldt ook gespannen, boos gezinnen die bij elkaar blijven zonder liefde en vertrouwen. Je moet uitzoeken wat zal je een gelukkig ouder. Dat is het allerbelangrijkste. Help zoeken en beginnen met het stellen van vragen.

Lezers? Gedachten over haar te vertellen haar gemeenschap en hem vertellen van zijn ouders? Hoe zit het met hun seksleven? En de online dating? Kan een paar gaan dan dit soort verraad? Help.

- Meredith