dinsdag 9 oktober 2012

Gunter's Regels voor Dating


Door Dale Gunter

Iemand recent e-mailde mij voor advies:

Ik ben al op zoek naar dit meisje voor ongeveer drie maanden en ten slotte verzamelde de moed om haar te vragen op een datum. Ik was verbaasd en verschrikt toen ze zei ja! Ik las uw columns en dacht 'Hier is een man die heeft enig inzicht op het schone geslacht.' Hoe zou u over het indrukwekkende haar? '

Freddie

Beste Fred,

Allereerst - ben je hier aan het juiste man. Ik ben toevallig geweldig zijn in het geven van advies, vooral als het gaat om de dames. Blijf bij mij, mijn gedwarsboomd stalker, en we halen je uit kelder van je moeder en in de dating scene.

Nu, begrijp dat vrouwen verschillende dieren, maar, geloof me, ik heb dit tot een wetenschap.

Je moet je kaarten te spelen precies goed om deze dame addertje onder het gras. Dit is belangrijk. NOOIT LATEN CONTACT MET DE OGEN! Doe niet te geïnteresseerd. Het is gewoon wat ze wil dat je doet. Ze zal lokken je in met haar vrouwelijke listen en je bent gedoemd. Blijf in controle. Draag uw iPod! Niets zegt "Hard to get" meer dan je de invoering van oordopjes, het draaien van de muziek en verdrinken haar uit.

Be mysterieus. Als ze je vraagt ​​over je verleden, krijgen een verre blik in je ogen en zeg: "Ik wil niet over praten. We verloren veel goede mensen daar. "

Vrouwen houden van mysterie.

Zodra ze op de haak, harde instellen! Laten we praten over iets heel belangrijks dat is over het hoofd gezien door de meeste mannen. FASHION. Niets schreeuwt "Ladies man 'meer dan een goede disco kostuum. Het kwijlt allure.

Laten we eerlijk zijn. ... Als je wilt zeggen "Love Machine", begin je door te zeggen "Dance Machine." Een groovy paar witte bell bottoms broek en een zwart shirt met vlinder kragen straalt vertrouwen en seksuele savvy. Vier uw ontzagwekkende mannelijkheid en unbutton dat shirt aan uw marine. Vergeet niet de "bling." Een gouden medaillon ter grootte van een peuters hoofd zal doen.

We gaan verder met de geur van een man. Ze zeggen dat de betekenis van geur is de grootste oorzaak van het geheugen. U wilt geven de dames iets te onthouden door het niet? Old Spice of Brut Keulen, beiden nooit falen. Niet spritz. Meisjes spritz. Wees een man! Schroef de bovenkant en POUR. Je absoluut niet gebruiken genoeg. Koop twee flessen en wrijf het in als zeep. Vrouwen zullen bezwijmen in uw kielzog.

Vervolgens betrouwbaar vervoer. Vrouwen als een man die respect voor hun bevrijde manieren. Als het tijd is voor de datum - vertel haar om jullie op te pikken. Je wilt niet dat haar ophalen in de auto van je moeder wel? Probeer te zeggen: "Mijn auto is in beslag genomen Politie." Je straalt het alle belangrijke boodschap "Ik ben een slechte jongen."

Vrouwen houden van bad boys.

Dus, je bent in haar auto nu. Het licht van een rook, niet de moeite om te vragen. Vergeet niet, je bent de baas. Kuikens graven dudes die belast zijn. Toon haar je comfortabel om haar heen, neem je schoenen en sokken uit en wrijf je voeten. Niets zegt comfortabel als een lekkere massage. Beleefd, bieden ook doen hare. Bovenal, wees respectvol. Gooi alle rommel uit het raam, en houdt haar auto echt schoon.

Nu, voordat je je moeder de kelder te verlaten, beslissen waar je heen gaat op de datum. Natuurlijk kun je haar uit eten en naar de film, maar het is allemaal al duizend keer eerder gedaan. Nope! Je probeert haar te imponeren. Vergeet niet, ze is bijzonder en ze verdient niets dan het beste. Waar ga je heen? Denk man, denk!

Twee woorden: hanengevechten.

Na een nacht van haan vechten, zal je vrouw zijn alle overstuur raken en klaar voor sommige dansen. Het is tijd voor u om te laten zien haar wat belachelijk goed bewegingen die je geleerd te spelen "Dance Dance Revolution." Heb een paar drankjes, echt slak em naar beneden en indruk op haar. Alcohol maakt helemaal je een betere danser. Vergeet niet te flirten ... met andere dames. Vrouwen in het geheim houden van de concurrentie.

Ten slotte, als er iets weg, en geloof me - ze zullen, ze gaat wel over je heen. Ze zal niet in staat zijn om zichzelf te helpen. Vergeet niet, ze is een dame en je moet haar vrouwelijke deugden te beschermen. Zij zullen proberen om haar weelderige dame lust werpen op je, maar laat haar avances verzwakken je als het zal alleen bezoedelen haar onbevlekte imago van perfecte vroomheid en zuiverheid. Toen ze toegeeft aan uw mannelijke essentie, wat er ook gebeurt, borstel haar OFF! Vergeet niet ... je bent een echte vangst, zo hard te spelen te krijgen.

Mijn vriend, ik heb u gegeven de geheimen voor succes. Wees voorzichtig met hen, want in de juiste handen, ze zijn vrouw vrijen wapens. Als voor de rest van jullie die misschien advies en begeleiding nodig hebben ... vertel me vriend, wat er op je geest?