donderdag 14 juni 2012

Online Dating Werkte voor deze twee Math Teachers!


DeSoto, Kan - Een aantal man, Winnetonka High School wiskundeleraar Kaleb Stoppel, is streng als het gaat om planning.

"Mijn ouders en mijn broer waren waarschijnlijk een beetje moe van mij hen te herinneren aan wat ze moest doen," grapte Kaleb.

Hij is gaan door elk detail van Valentijnsdag voor de laatste maand of zo, en het grote moment komt er aan. Kaleb begint te een beetje zweten.

Het koor is op zijn plaats en zo is zijn vriendin, Allison Blanchard, een wiskunde leraar aan Mill Valley High School.

Hij knalt de vraag.

"Je bent mijn enige ware liefde. Je bent mijn beste vriend, en ik zou vereerd zijn om de rest van mijn leven met jou doorbrengen. Wil je met me trouwen? 'Stoppel vroeg hoopvol dat hij het antwoord al wist.

"Ja, ik zal met je trouwen," zei Allison tranen.

Gelet op slechts een minuut aan te passen aan het gelukkige nieuws, Blanchard zei dat het hoog tijd!

"Ik heb hem een ​​beetje een harde tijd over, maar nee, ik had geen idee dat het zou gaan om hier of op deze manier gebeuren," zei ze.

"Ik ben echt geschokt dat jullie allemaal hier zijn. Dat deel I sloop-I sloop inch "

De twee hebben samen al vijf maanden, maar ze zeggen dat is lang genoeg.

"Als je weet, weet je," zei hij.

"Ja. Geen twijfel in mijn gedachten over. Ik hou van hem meer dan wat dan ook, "zei ze.

Allison was niet altijd zo zeker van. De twee ontmoetten elkaar op Match.com, en nadat hij toonde interesse, Allison gemaakt Kaleb wachten weken om te reageren op zijn boodschap.

"Hij is een beetje jonger dan ik, en ik wilde niet dat een college frat jongen," zei ze.

Na de derde dag Allison zegt dat ze wist dat ze wilde Kaleb trouwen. Het paar heeft al een datum voor ergens deze zomer. Ze zeggen dat ze ongeveer 90 procent klaar met de plannen.