dinsdag 25 september 2012

Hoe te Pick Up een Australische man


Door Krystin Arneson

Een van de beste delen van het reizen zelf is de mensen die je ontmoet. Ik ontmoette Nate in het hostel (slechte college grad hier) Ik verbleef in in Granada, een oude stad in het zuiden van Spanje met prachtige islamitische invloeden architectuur en flamenco dansen in de zigeuner grotten die het centrum omringen. We begonnen te kletsen op een rondleiding door de stad en maakte vervolgens van plan de volgende dag vroeg op te staan ​​om te gaan het Alhambra, een Moors paleis complex dat het merendeel van de toeristen trekt om de stad te zien. Nate erachter kwam dat ik nog niet gehad Granada tapas, en we uitgehongerd waren na een ochtend doorgebracht wandelen in 104-graden hitte, dus nam hij mij en twee anderen van het hostel die ons had aangesloten op een tour van tapas van de stad het aanbod, voedsel die toevallig ook gratis als u een drankje (van welke soort ook).

Volledige disclaimer: Alles was helemaal platonisch, dus geen sappige verhalen vandaag. Maar Nate, net als letterlijk elke andere Australische jongen die ik ontmoette, was zo leuk. En ik altijd aan Australiërs-achtige, zoveel ik eigenlijk keek een aantal nummers, dat is echt moeilijk om te doen voor een schrijver eerste ding in de ochtend. Maar serieus, het schokkend is: Vorig jaar waren er 7,8 miljoen vakanties uit Australië genomen, en 32 procent van hen waren naar andere plaatsen dan de Stille Zuidzee, China, Nieuw-Zeeland of de Verenigde Staten. En omdat de derde en vierde-hoogste groep van reizigers vallen in de 25 - tot 34-jarige bereik, als je naar het buitenland gaat, is het behoorlijk waarschijnlijk zul je een van deze mooie mannen te ontmoeten.

Als je dat doet (! Je geluk meisje) of als je op de scout voor een, zijn er een paar dingen die je bewust van moet zijn:

- Ze zijn zo, zo, zo, zo, zo mooi. De jongens zijn een aantal van de vriendelijkste die ik ooit heb ontmoet, en ze zijn ongelooflijk sociaal. Het maken van plannen met hen is gemakkelijk, zelfs als je alleen al met hen te praten voor een tijdje - ze zijn altijd in voor iets!

- De weg naar het hart van een Australische man is door middel van sport. Ik bedoel, niet alle van ons wakker op zondag ochtend en kijken naar een samenvatting van de laatste Cronulla Sharks rugby spel, maar de opvoeding van het r-woord krijgt elke man te praten. Ook, brutaal hint: Ze hebben een versie van American football, treffend noemde Australische voetbal, zodat alleen opent allerlei conversatie mogelijkheden.

- Het kan moeilijk zijn om te weten of ze in je of niet. Ze zijn soort van de Amerikaanse op die manier (in feite, in veel opzichten), dus je bent niet van plan om in staat zijn om zo gemakkelijk vertellen. Aan de andere kant echter, als u een volledig platonische relatie met een, gaat het om echt oprecht en sterk.

- Outback Steakhouse is niet Australië. De meeste Australiërs kijken Outback Steakhouse commercials met een diepe en krachtige afkeer.

- Drankjes zijn erg duur in Australië (Er is mij verteld 19 dollar is het gangbare tarief voor een cocktail), dus als in Europa of de Verenigde Staten, in het algemeen degenen die niet als een koud biertje vind het niet erg te profiteren van de lagere prijzen.

- Dat gezegd zijnde, niet hem opdracht een Fosters.

- Ook niet vragen of hij wil meer dan later het hoofd naar uw vakantiehuis voor "garnalen op de barbie."

- In de buurt sidenote: Jongens uit Nieuw-Zeeland hebben de neiging om behoorlijk outdoor. Ik bedoel, als ik woonde op een prachtig eiland bedekt met bergen en bossen en prachtige rivieren, zou ik waarschijnlijk nooit binnen. Dus als camping en watersport en af ​​en toe een adrenaline rush zijn uw ding, dan heb je geluk!

Erkekler için Tanışma ipuçları