vrijdag 21 september 2012

Wanhopig op zoek naar Betekenis


Vrouwen komen naar mij de hele tijd voor relatie advies, zoals ik al drie keer getrouwd geweest (nou ja, technisch gezien vier - Ik heb geen tel de nietigverklaring) en gedateerd honderden mannen. Ik probeer uit te leggen dat dit niet een badge van eer, als je wilt relatie advies, ga dan naar iemand die trouwde met haar college vriend en nog steeds met hem getrouwd 30 jaar later.

Hoe het ook zij, er zijn veel vrouwen die er zijn die, op 50-iets, worden dompelen een op hun hoede teen in de heerlijke nieuwe wereld van online dating. We brachten het grootste deel van de afgelopen twee decennia een-en beschikbaar is, ik keek online dating mature van "laatste redmiddel van de wanhopige" naar "onschuldig plezier voor getrouwde mannen" naar "de weg naar romantiek in een high-tech wereld." Ik neem aan dat is dit een verbetering, hoewel ik niet kan garanderen.

Feit is, zodra we van de universiteit en in toenemende mate uit de traditionele werkplek in het voordeel van geïsoleerde kantoren aan huis, er zijn niet veel andere manieren om mannen te ontmoeten. Ik weet niet over u, maar ik ben gewoon niet uit clubbing zo veel als ik ooit was.

Hier is dus een aantal hard-won wijsheid en een paar scherven van afgemat houding. Het is mijn ervaring dat het internet dating code is geworden, in een woord, gecodificeerd. Toen we waren te duur krantenpapier vastgoed (denk aan krantenpapier?) Kopen voor de contactadvertenties, het was allemaal over afkortingen, zoals SWF en BBW. Nu is het allemaal in de vertaling.

Sommige van de codewoorden zijn duidelijk: Cuddly = Vet. Zoeken naar mijn Soulmate = Stalker. Sommige zijn subtieler. Hier zijn een paar van Ethlie's Tips voor Online Dating, Meer dan 50 Edition.

1. Controleer eerst de statistieken. Trek twee centimeter van zijn lengte en $ 30.000 / jaar uit zijn aangegeven inkomsten. Dan 10 jaar toe te voegen aan zijn leeftijd. Vrouwen, door de manier, meestal alleen afscheren vijf jaar. Mannen hebben de neiging om te worden misleid over de jeugdigheid van hun uiterlijk. Ik wijt make-up-/scheerspiegels: Als ze niet kunnen zien de kale plek en bierbuik, nemen ze aan dat kun je niet, ook niet.

2. Vervolgens kijkt u naar de foto zelf. Geen foto betekent dat hij ofwel getrouwd of Quasimodo. De kans is groot dat hij niet Quasimodo. De hoofddeksels is je eerste vertellen. Tenzij hij is eigenlijk een paard, elke man met een cowboyhoed is kaal. Ook moet je niet verwachten dat hij naar een chick flick met je meegaan (een film zonder explosies is een chick flick) of om binnen te koken. Als hij draagt ​​een cowboyhoed en staande naast een vrachtwagen, hij is kaal en hij drinkt. Als hij draagt ​​een cowboyhoed en staande naast een Harley, hij is kaal, drinkt, en zal bedriegen je.

Tenzij hij is eigenlijk het spelen van honkbal, elke man met een baseball cap is ook kaal. Als hij draagt ​​een baseball cap, een sport jas en gymschoenen, verwacht niet dat hij op te halen de cheque.

3. Als hij naast een sportwagen gesteld, is hij onzeker over zijn mannelijkheid en zal hit op je zus. Als hij naast een Hummer gesteld, hij is onzeker over zijn mannelijkheid en zal je raken. Als hij in een motorboot, verwachten een verbintenis-phobe. Als hij in een zeilboot, verwachten een nette freak - tenzij het een catamaran, in welk geval hem te sturen naar me toe.

4. Vervolgens kijken naar de manier waarop hij zichzelf beschrijft. Als hij een "goede luisteraar," hij is een watje, je zult het kiezen van het restaurant. Als hij "down to earth," hij is goedkoop, je zult gaan het Nederlands. Als hij "een grote kussen," hij is oversekst, verwachten om hem te bestrijden na het diner.

5. "Adventurous" betekent kinky. "Sensual" betekent kinky. "Open-minded" betekent kinky. "Wereldse" betekent kinky. "Sophisticated" betekent kinky. "Kinky" betekent niet alleen is hij kinky, maar hij overshares.

6. "Wil u verwennen" betekent dat hij op zoek naar iemand van zijn dochter leeftijd, D-cup of beter. "Generous" betekent dat hij op zoek is naar iemand die jonger is dan zijn dochter, DD-cup of beter. "Outdoor" betekent dat hij geen eigen goed pak. "Athletic" betekent dat hij brengt zijn zondag in de voorkant van de televisie. Dus betekent "Ik ben niet het soort man die zijn zondag doorbrengt in de voorkant van de televisie."

7. Kijk uit in het bijzonder voor buzzwords dat mannen denken dat vrouwen als. "Een gentleman" is een vrouwenhater in een jurk shirt. "Een romantisch" is een seriële dater met een boeket. "Geestelijke" betekent dat hij genoeg nauwelijks verdienen om zich te voeden. En "gevoelige" ... goed, gevoelige betekent dat hij echt niet op zoek naar iemand zoals jij. Hij is echt op zoek naar iemand zoals hij. Je weet wel, iemand met een penis.