zondag 21 februari 2010

Why Too Much Is Bad Dating


In een nationale trend, zijn enkele mensen die advies van professionele dating â € œcoaches.â €

Sommige eenzame harten bereid zijn te betalen tot 100 dollar per uur om advies te krijgen over hoe u â € œhone hun verleidelijke vaardigheden voor de vaak kwellende dating wereld, â € volgens een verhaal in deze krant.

Behalve voor de prijs kerving, zie ik niets mis met de verliefde zoeken naar tips over hoe de andere sekse te trekken. Maar hier is iets een dating â € œcoachâ € waarschijnlijk niet zal vertellen. Na te veel data is erger dan geen. Klinkt gek, dat weet ik. Laat me uitleggen.

Toen ik in mijn vroege jaren dertig, besefte ik dat ik eenzaam was, met een verspreide dating leven.

Dus een vriend en ik, die ook eenzaam, besloten om iets aan te doen. We hebben de â € œBucks County Singles Dining Club.â €

Het idee was om de lokale singles te ontmoeten een keer per maand in een restaurant. Als je iemand die je graag ontmoet, is het aan u om een datum. Zo niet, al het kost je was de prijs van een diner, en er was altijd volgende maand.

Wij geadverteerd en telefoontjes gegoten inch

We hadden plezier en gedeelde vele grote maaltijden. Ten minste een paar verloofde zich na de bijeenkomst via onze club.

We hadden ongeveer 10 singles bij onze eerste samenkomst in het King George Inn in Bristol. Ik heb een datum uit die ene. Dus heb mijn maatje.

Onze advertenties vermeld onze telefoonnummers. Op een dag kreeg ik een telefoontje van een woedende vrouw die zei dat ze had mijn maatje voor informatie gebeld.

â € œYou weet wat hij vroeg me? â € siste ze. â € œHe wilde weten hoeveel ik woog! â €

Ik verontschuldigde zich, maar ze zouden niet accepteren. Ik denk niet dat ze ooit kwam naar onze diners.

Wij gescreend aanwezigen, maar rare snuiters glipte. Een vrouw stond erop dat ze ons beiden bijeen op het Waterfront Grill in Bristol, die we deden. Zoals we drankjes dronk, tilde ze haar broek naar een stompe neus ,38 revolver in een been tuig te onthullen.

Een andere vrouw, een mondhygiënist, drong mijn maatje vergezellen haar naar haar tandheelkundige kantoor â € "na uur.

â € œShe zette me in de stoel en onderzocht mijn tanden, â € zei hij tegen mij, â € œAnd toen ze ... â €

Stop! Zei ik.

â € œ ... flossed me.â €

Zoals de club groeide, zo ook mijn nummer van de data. Het werd naar de plaats waar ik was uit de meeste nachten. Dit werd een nachtmerrie.

Ik heb de namen van mijn data 'verkeerde, kon zich niet herinneren wat films die we samen hadden gezien, herinnerde de data met een die ik had met een ander.

Mijn hersenen uitgeput.

De spanning groeide en het gedoe maakte me opvliegend op het werk.

Ik eigenlijk begon wensen voor mijn rustige, eenzaam hart-leven terug.

Deze eindigde toen ontmoette ik mijn vrouw, die niet een deel van de eetzaal club. Het was negen maanden na onze eerste datum voor onze trouwdag. Plotseling hadden we drie kinderen â € "Bing Bang Boom.

Als je eenzaam bent en op zoek naar een schat, hier is een aantal gratis advies opgedaan uit mijn ervaring als een toevallige Romeo.

De beste opening lijn is â € œHi.â €

Een casual pizza en cola datum is net zo leuk als de meest zorgvuldig geplande uitstap naar een prijzig club / bar / restaurant.

Je zal weten wanneer de juiste komt langs.

Nooit vragen een vrouw haar gewicht.

Altijd floss.

JD Mullane, http://www.phillyburbs.com