zondag 30 mei 2010

Een interview met Christan Marashio


Door John Hawkins

Christan Marashio loopt een populaire dating advies blog genaamd "...... en dat is waarom je vrijgezel bent. "Na het lezen van haar blog, heb vond ik haar schriftelijk te zijn prachtig en haar advies over het algemeen spot-on. Dus ben ik erin geslaagd run down Christan voor een interview. Wat volgt is een bewerkte transcriptie van ons gesprek:

Welke misvattingen ... denk je dat mannen en vrouwen hebben over elkaar in een afspraakje? Wat doen de mannen denken dat de vrouwen denken dat ze niet en wat denken de vrouwen dat de mannen denken dat ze niet?

Ik denk dat de mensen ervan uitgaan dat wanneer vrouwen zeggen dat we op zoek naar iemand financieel stabiel, dat wij bedoel, ik ben op zoek naar iemand die me gaat houden in de levensstijl die ik gewend was.

En wat bedoelen we met financieel stabiele en afgerekend wordt, we hebben het emotioneel - veilige praten we - we samen praten. Het is niet zo veel over hoeveel je te maken, maar bent u in een plaats waar u uw rekeningen betalen, zorgen voor uzelf en uw leven is niet in constante onrust?

Dat is meer wat vrouwen bedoelen als we zeggen dat we willen dat iemand financieel stabiel, vaste, en veilig. Mannen horen dat en ze denken "Gold Digger" en dat is niet het geval.

Hoe zit het met het omgekeerde? Wat denk je dat vrouwen misperceiving dat mannen zeggen?

Weet je, ik ga te moeten gaan voor de leeftijd, een. ... Vrouwen veronderstellen dat omdat ze denken dat ze er jonger, dat betekent dat ze moeten net zo aantrekkelijk als een vrouw die daadwerkelijk jonger is. Ik heb veel van vrouwen die schrijven en zeggen, "ik ben veertig, maar al mijn vrienden vertellen me dat ik er dertig," en ik zeg altijd: "Nou, dat is goed te doen, maar je vagina is nog steeds veertig."

Aan het eind van de dag, ik wil niet zeggen mannen alleen de zorg over een vagina - ze natuurlijk niet. Maar mannen zijn op zoek naar voortplanten ... Ik denk dat men, als ze de jeugd van mening, zij niet alleen schoonheid van mening zijn, achten zij minder bagage, u weet, gaat het niet om zo moeilijk en er zal niet zo vele hoepels om door te springen. Vrouwen veronderstellen dat mannen jongere vrouwen te kiezen of zich aangetrokken voelen tot jongere vrouwen, omdat ze seksistisch of ageist op een bepaalde manier. Maar, het is niet alleen een reproductieve ding.

Nogmaals, het gaat terug op zoek is naar een vrouw die hen een goed gevoel over zichzelf - en het is niet alleen omdat ze jonger. Dat is niet wat maakt hem een goed gevoel over zichzelf. Hij denkt niet dat hij een prijs omdat hij in staat was om enkele jonge vrouw krijgen. Het lijkt meer op de jongere vrouw komt naar de tafel met minder bagage en minder vooroordelen. Dus de relatie in het achterhoofd van de jongen gaat een beetje makkelijker.

U bent heel goed aan de bursalen hier, ik moet u zeggen, want ik zou gegaan zijn vrij veel met de algemene interpretatie daar. Dus je bent eigenlijk leuker dan ik ben en ik ben een man.

Wat bedoel je?

Nou, ik bedoel, zou ik gezegd hebben de mannen die vrouwen als jongere wil ze omdat ze jonger en ze zich beter voelen over zichzelf, omdat ze dateren van een jongere vrouw. Ik bedoel, wat doet een 18-jarige hebben een 35 jaar oud bieden behalve het feit dat ze 18? Dan kan hij al zijn vrienden te vertellen, "He kijk, ben ik uit een 18-jarige."

Ja, maar omgekeerd, wat doet een 40 jarige vrouw een 25-jarige man, andere dan de ervaring van te zeggen, "Ik ben daten met een oudere vrouw?"

Nou, dat is waar.

... Er zijn een hoop jongens als dat die er zijn, maar ik kies niet te beschouwen citeren, unquote, typische of de norm.

Kun je beschrijven hoe de ergste dag die je ooit hebt persoonlijk op?

... Weet je, ik had een online date waarschijnlijk ongeveer een jaar geleden, waar de foto is duidelijk een goede tien tot vijftien jaar oud, maar zag er zeer recent. Ik zat aan mijn tafel te roeren mijn Margarita de hele tijd, want ik ben op zoek naar het gezicht en denken dit is niet mijn dag, dit is zijn vader.

Heb je ooit breng het aan hem? Zei je iets?

Nee, ik wegging. Ik dacht dat ik zei ... hier is geld voor mijn drinken, het was leuk je te ontmoeten, en ik vertrok. Er is geen enkel punt in het omhoog brengen. Wat gaat hij zeggen? Ik bedoel eigenlijk, er is gewoon geen punt en u niet wilt dat iemand te schande ...

Wat is het slechtste stuk van de conventionele wijsheid over dating dat ronddrijft daar?

Ik hou niet van als mensen vrouwen vertellen dat ze moeten maken ... een man verdienen. Omdat ik denk dat veel van de vrouwen neem aan dat dat bedoelt dat hij kreeg om een aanzienlijke hoeveelheid geld, hetzij besteden aan mij of ik nodig heb om hem te laten springen door hoepels om mijn affectie of aandacht verdienen. Wat mannen en vrouwen zowel moeten begrijpen is dat het niet alleen de man of de vrouw in de relatie dat is de catch "." Jullie zitten allebei de 'catch'.

... Er was een artikel in de New York Post, waar ze in gesprek waren met singles. Ze hadden een jongen en een meisje en de man zeer vrijelijk toe ... "Ik heb echt iemand wilt ontmoeten. Ik wil ook iemand van de soort houd me in de lijn, en ik wil iemand in mijn leven "... Overwegende dat de vrouw zei: "Oh, ik ben mijn vrijheid genieten, en ik hou van single zijn in deze stad." Ik heb er dit uit aan mijn publiek en zei: "Is het mogelijk dat vrouwen zijn zelf vertellen zo lang , 'Ik heb geen man nodig om me te voltooien, en oh, ik hou van single zijn', dat is het is bijna een soort van coping mechanisme? "

... Naarmate we ouder worden en zodra u 35, 36, 37 hit, krijg je afgewezen veel vaker. Mannen zijn niet zo ontvankelijk voor vrouwen boven de 35 of 36. Zij zijn niet geneigd te betalen ons de aandacht die ze deden toen we 28 waren. Dus vraag ik me af, als je denkt dat we onszelf vertellen ... dat als een coping mechanisme ... zodat we niet het gevoel dat de angel van afwijzing. ... Hebben we gezegd dat in ons nadeel? Want als we iemand die we willen vinden, hebben we verteld dat we ons zo gelukkig single zijn, dat we moeite hebben om iemand anders te nemen in ons leven.

Ik denk dat dat iets dat op gaat met zowel mannen als vrouwen. Ik denk dat mannen en vrouwen zowel dacht: "Oh, ik hou van single zijn en dit is mijn speeltuin en het is net als een kind in een snoepwinkel." Dan jongens krijgen tot een bepaalde leeftijd en ze willen settelen.

We hadden net deze oproep de andere dag. Hij was 41 jaar oud en zei, weet je, "Ik hoop te hebben, je weet wel, 3 tot 4 kinderen, en ik denk niet dat ik ben gaan om eventuele problemen met het krijgen van een vrouw in haar jaren '20" en hebben Je zou kunnen zeggen, door wat hij verwachtte dat deze vent had net niet worden meegenomen in iets over de vrouw.

Ik denk dat als je naar nog vrijgezel zijn zo lang en denk aan jezelf net zo lang, ik denk dat wanneer het wordt tijd om laat iemand in, wordt het een echte strijd. Ik denk dat er veel horden komen dat zij moeten overwinnen.

Er is een gemeenschappelijke visie met veel mannen die aardige jongens laatste afwerking met vrouwen. Wat denk je dat? Waar? False?

Ik denk dat het afhangt van wat je bedoelt met "mooi." Heb ik denk dat vrouwen zich niet aangetrokken tot mooie mannen? Nee, ik denk niet dat. Ik denk dat dat belachelijk is. Ik denk dat ze graag leuke jongens.

Ik weet dat ik persoonlijk hou van een man die houdt de deur voor mij, oproepen wanneer hij zegt dat hij gaat, en wie niet spelletjes spelen. Denk ik dat we graag iemand die meer van een uitdaging? Ik denk dat mannen en vrouwen beide te doen.

Ik denk dat er meer dus toen we jonger bent, we verwerpen het citaat unquote leuke jongens, omdat we na te jagen jongens die misschien zijn uit onze competitie of zijn niet goed voor ons. Maar ik denk dat als we ouder worden, leren we het aardige vent waarderen. Ik dacht dat ik het niet eens met dit idee dat vrouwen, "Oh, wie wil een leuke vent? Ik wil een slechte kerel. Ik wil een man die is niet leuk. 'Dat is belachelijk ...

Nu, de laatste vraag. Er is een Hoe te trekken en te begrijpen mannen e-gids op je website. Ik veronderstel dat je dat schreef, klopt dat?

Ja.

Een van de dingen die hij zegt dat het je kan vertellen is "hoe om te bepalen zijn ware bedoelingen." Dus hoe kan je dat doen?

Twee dingen: je luistert naar wat hij zegt en je luistert naar je darmen. Ons instinct is het belangrijkste instrument dat we hebben. Aan de basis van dit alles, we zijn dieren. Ik kan kijken naar mijn kat, toen hij een geluid buiten hoort, ziet een vogel, of zelfs een vogel fladdert hoort - en hij reageert. Er zijn geen filters. Het is niet vertroebeld, zijn instincten.

Wanneer een kerel op een datum met u, of zelfs in zijn online dating profiel en zegt dingen als, "Ik werk veel en ik reis veel, en ik zou graag iemand uit te hangen met hebben." Wat is hij eigenlijk zeggen is: "Ik ben niet van plan om rond te zijn, ik ben op zoek naar iets casual." Als je tegen hem zeggen: "Doe me een lol - proberen om me als 48 uur van tevoren, want ik heb andere plannen", of wat dan ook, en hij doet het niet, hij luistert niet naar uw behoeften. Hij is niet eens proberen om uw wensen te voldoen.

Zelfs als je iemand e-mail naar een online dating site en u zegt: 'Hier is mijn nummer, waarom praten we maar niet op de telefoon? "En hij e-mails u terug, bijna alsof je niet eens zeggen:" Laten we praten over de telefoon, "hij niet naar u te luisteren. Dat is een slecht teken.

Dus, dat is hoe je kunt vertellen wat zijn bedoelingen zijn. Die kleine borden, die kleine staten, maar meer dan niets, als je op die datum en er iets niet klopt, komt dat waarschijnlijk doordat het niet.

Christan, uitstekend. Dank u voor uw tijd.

Citas online se dispara como las temperaturas de incisi�n