zondag 23 januari 2011

Regels van Dating


Door Jillian Lovejoy Lowery, Akie Bermiss en Hannah Walk

Jillian Lovejoy Lowery: Hier is het ding over de regels - Ik heb niet echt te kopen in hen. Ik denk dat alles indirect is, dus terwijl het goed te hebben algemene richtlijnen, ik weet niet vastklampen aan iets als recht, en ik zal niet toestaan dat iemand anders de ideologie van mijn gedrag te dicteren. En dit is waarom ik denk dat de eerste datum Millionaire Matchmaker's Patti Stanger regels zijn soort bullshit.

Op het oppervlak, doe haar regels zinvol? Ja, zeker. Men moet niet onbeleefd zijn, en sociale vaardigheden zijn, in feite, van belang. Maar ik vrees dat ze mensen om te spelen het ook veilig, daarom afbreuk te doen aan de authenticiteit aanmoedigt. Immers, als je speelt te aardig, dan ben je echt niet jezelf zijn. En, misschien, terwijl die u helpen om een partner land op de korte termijn, is het noodzakelijk een duurzame relatie ras? Ik ben bang dat het niet doet.

Wij in de val van het zijn onze beste mogelijke zelf om iemand te vallen voor ons maken, en dan offeren wij wie we werkelijk zijn - en wat we echt nodig hebben - in het proces. Diplomatie is belangrijk, om zeker te zijn. Maar zo wordt echt. Een rol spelen om een tweede datum te krijgen niet iedereen ten goede op de lange termijn.

Dus, als je jezelf kent en je wilt dat derde cocktail, bestellen. Praten over je politiek en uw passies. Zijn wie je bent - en als de persoon die over de tafel het niet leuk vindt, dan is het niet de moeite waard je tijd of energie in de eerste plaats. Wees jezelf met respect, maar roekeloos, te verlaten. Als je date niet aankan, dan is het tijd om verder te gaan en vinden een nieuwe.

Akie BERMISS: Als het gaat om dating, Ik heb verteld dat ik een buitenbeentje, en dat de conventionele verhalen niet van toepassing op mij. Eerlijk genoeg - dat is waarschijnlijk waar. Maar ik vrij veel oneens met elke poging van iemand om te zeggen dat er "regels" voor een eerste date. Er zijn zoveel gebieden van onze dag-tot-dag leven dat wordt beheerst door regels en voorschriften en richtlijnen. Moeten we de zoektocht naar liefde onder degenen? Moeten we zorgvuldig te bewerken onszelf in om lijken meer wenselijk om potentiële significante anderen? Ik weet niet kopen. Vooral wanneer deze gericht is op vrouwen - die van oudsher de groep die het meest geregeld in hoe ze benadering liefde en romantiek.

Natuurlijk zijn er algemene richtlijnen voor hoe om beleefd te zijn bij de eerste ontmoeting met mensen. Zijn waarschijnlijk (en ik wil het woord "waarschijnlijk" stress) geen goed idee, bij een eerste ontmoeting met die misschien-be-eendaagse speciale persoon, om hen te grijpen door het hoofd en geef hen een ongemakkelijk lange "boogie . "Dan weer, misschien sommige mensen worden in die. Dus acht een aantal fundamentele concepten, natuurlijk, stel jezelf voor starters.

Probeer een gesprek houden aan dingen die ongevaarlijk, maar zeker is het interessant te houden. Elke keer als ik iemand hoor zeggen dat je moet niet praten over politiek of religie krijg ik een beetje misselijk. Om twee redenen: de eerste is weer seksespecifieke, is er een lange traditie van bevordering van alleenstaande vrouwen om zichzelf te portretteren als intellectueel onuitdagend. Hemel verhoede uw heteronormatieve mannelijke figuren worden van kracht te kampen met een vrouw die iets te zeggen over God of belastingen. Zijn vermeende worden onflatteuze, mannelijk, en een turn-off. En misschien, in sommige opzichten is het. Maar het iets wat we moeten onmiddellijk kick naar de stoeprand. In de tweede plaats, wat voor soort zwakzinnige beschaving zijn we waar we zijn bang om te praten over wat we geloven. Voor velen van ons religie en politiek zijn een belangrijk onderdeel van hoe we ons identificeren. De dwaas zijn om de daadwerkelijke verwerving van een partner zetten over zijn wie je werkelijk bent. Echt - als je erover nadenkt, alleen zijn dom. Bedenk eens hoe de verschillende Christine O'Donnell's leven zou zijn geweest als de mannen die ze zag in haar tienerjaren was meer openhartig over de hekserij waren ze oefenen!

Dat soort dingen terug kunnen komen om u te bijten in de kont decennia verandert.

Ik denk dat ik heb het geluk gehad te hebben maar heel weinig conventionele relaties. Ik heb zelden in elkaar passen zo netjes met de persoon die ik zie. Ik denk dat de uitdaging is goed. Ook moet ik toegeven dat ik niet echt een dater. Ik hou niet van uit eten gaan. Ik wil romantische komedies te kijken door mijzelf. En ik werk in het weekend. De meeste mannen en vrouwen zou vinden mij een vreselijk moeilijk persoon te zijn met. Ik blijf tot laat op weekdagen, ik wil carry-on gesprekken tijdens het luisteren naar muziek en lezen, en ik ben een vrome misantroop. Dus: Ik ben een basket-zaak.

Dus luister niet naar mij! Misschien dat de regels echt werken! Ik weet het niet en ik hoop dat nooit te weten komen. De mensen van de ben ik al geïnteresseerd in wie zijn gewoon te saai, te aardig en te coulant op het eerste gezicht? Relatie gaat nooit ergens.

Vertel me wat je haat. Wat maakt je ziek? Welke landen vinden jou niet leuk om te bezoeken? Welke muziek hou je niet van? Geef me iets om mee te werken. Misschien is het dan, ik nodig u uit voor Takeout chinees eten en een Star Trek marathon.

En dat is wanneer de echte magie gebeurt.

HANNAH WALK: Toen ik begon dating (evenals toen ik haasten sororities), kreeg ik te horen de gemakkelijkste manier om mensen als u te maken werd door het vermijden van jongens, boegeroep en facturen. In principe zou het gezond verstand vertelt je dat op een eerste date (of een andere eerste ontmoeting) niet praten over je dating geschiedenis, niet over-consumeren van alcohol of drugs, en niet te bespreken geld of politiek (rekeningen of de mensen op hen).

Voor het grootste deel, meld ik me aan deze regels. Als u voor het eerst ontmoet iemand, het duurt maar een paar seconden om te beslissen of u gaat te blijven beluisteren verleden de naam van de andere persoon. Als een jonge en single gal, ik wil niet de kans om een nieuw contact te maken in gevaar brengen. Het is geboord in mijn hoofd dat ik altijd moet handelen als een dame, dat ik moet worden beleefd en hoffelijk, glimlach en houd mijn snarky innerlijke-stem voor de blogs.

Hoewel het belangrijk om goed gemanierd zijn in elke situatie, laat je niet overrulen etiquette uw persoonlijkheid. Gewoon omdat je beleefd en het vermijden van de controversiële onderwerpen betekent niet dat je je bijten wit of Punny persoonlijkheid te offeren.

Het ding mensen vergeten over de regels is dat de regels zijn bedoeld om te worden getest en gebroken. We leven niet langer in een wereld gedomineerd door Emily Post en juni Cleaver, zeggen wat je op je hart, maar niet onbeleefd zijn.