woensdag 27 april 2011

Drinken en Dating


Door Tara Nieuwesteeg

De juiste drank op de juiste plaats kan helpen om uw verticale vriendin naar een horizontale.

Als liefde maakt de wereld gaan 'ronde, alcohol maakt de liefde een beetje makkelijker te vinden. Dat is waarom, deze week, ik heb een paar goede plaatsen kan je naar het uiteindelijke succes hebt geselecteerd in liquoring up (en scoren met) een hete date. Beschouw dit als je kerstcadeau - van mijn huis naar de jouwe. Als je eindelijk je soulmate in de zak, moet u Nachtwacht bedanken.

Mai-Kai: Dit is een Fort Lauderdale nieten en Elvis-in-Hawaii Polynesische surf-cultuur Mekka (sinds 1956!). Het is een goede plek voor toeristen en een geweldige plek om een ​​date te brengen te brengen als je wilt hem of haar truc te geloven dat je zowel koel en gekweekt.

De Mai-Kai heeft veel te maken (cadeauwinkel, een restaurant met Polynesische show en vuur dansers, weelderige outdoor tropische tuinen), maar de bar is spectaculair uit zichzelf al: Het is als een Disney-rit en tiki bar, alles is verpakt in een hula rokje. De hele plaats is laag plafond, vochtig ruikende en gedrapeerd met nautische decor: visnetten, zwemvesten, verweerde kaarten, touwladders, en vaten. Rondborstige boegbeelden wenken van de muren, en je kunt via de patrijspoort-achtige ramen kijken naar glimp tiki scènes. Tijdens mijn recente bezoek, kleine flikkerende lampen en kerstverlichting twinkelden in de verder donkere kamer, terwijl een langharige dude in de hoek stond te verslaan met feel-good eiland tunes op zijn Fender Strat.

Mijn maatje Beard en ik gekraakt openen onze menu's. Ik zocht de "mild" en "medium" alcoholvrije dranken; Beard omgedraaid recht voor om de "sterke" en begon bekeek de Barrel o 'Rum. Er waren rum juleps, daiquiri's, en iets genaamd een "Shark Bite" (Beschrijving: Zwem snel en het beste van hopen). Baard gekozen voor de "Shrunken Skull" (beschrijving: gevaarlijke en dodelijke) en ik geregeld voor een standaard piña colada. Jordan, onze petite, praatgrage barman, was gekleed in de standaard Mai-Kai uniform - bikini, korte sarong, en bloem in haar gekruld bruin lokken - en onze drankjes geserveerd razendsnel.

"Jullie moeten komen voor happy hour, 'zei ze. "Het is zeventien-negentien elke dag. Helft van de prijs drankjes. "We waren al ploeteren langs onze drankjes. Temidden van mijn zenuwen van de latere Sugar Rush, maakte ik een mentale notitie. Ze zweeg even naar haar bikini top trekt een beetje en wijst erop dat de uniformen berucht waren voor vallen en trekken bij splitsing. De fix, die serveersters voortdurend moeten uitvoeren, is "de Mai-Kai sleepboot genaamd" Jordan vertelde ons.

"Hot", zegt Beard.

Ik begon te chatten met een man van middelbare leeftijd zitten in de buurt, die genoemd Beard zien "op het internet" voor (en bleek later op zijn telefoon een foto van een drug-bedorven, harige gezicht dakloze man die inderdaad droeg een lichte gelijkenis met mijn drinken partner). Hij was daar met zijn zoontje.

"Ik kom hier omdat het de Mai-Kai", zei hij. "Er is niets anders dan het."

Ik draaide me naar de kleine blonde jongen. "Wat doe jij hier?"

"Ik heb gedaan met een show", zei hij nuchter-zakelijk.

"Hij is een brand danser," Jordanië onderbrak, het leveren van een glas water om het kind.

"Is het moeilijk?" Vroeg ik.

"Nope -! Leuk", zei hij.

Zijn vader haalde zijn telefoon en liet me een video van het kind twirling een stok van het vuur, ontstoken aan beide uiteinden.

"Wow," zei ik, echt onder de indruk. "Dat was mijn eerste show," zei de jongen. "Ik ben beter in het nu."

Toen ik terugkeerde naar mijn eigen tafel, werden Jordanië en Beard ruzie flirtend over de verdiensten van sport-kijken en Beard was Downing een Barrel o 'rum, dat is precies wat het klinkt.

"Kan ik nog iets drinken?" Vroeg ik.

Jordan teruggekeerd uit haar koortsige argument stem aan de zachte, stroperige-zoete sirenenzang van een ingetogen Mai-Kai barman. "Natuurlijk," zei ze.

En op dat moment realiseerde ik me: Een perfecte date is met de Mai Kai zelf, ongeacht van welke speciale vriend die je zou kunnen meenemen.

Trina: Trina, stijlvolle oceaan van het Atlantic Hotel bar, is versierd met abstracte kunst, meubels van donker hout, kleine ronde tafels, retro-chromen stoelen, en pluche terras zitten. Zorgvuldig gearrangeerde drankflessen zijn op het display achter de bar, een reusachtige gouden krans hangt feestelijk over een grote muur spiegel; en strak, mooie serveersters drukte rond. Mij ​​en mijn vrienden, baard en Fancy, nam een ​​stoel bij een van de stijlvolle tafels. Fancy droeg stijlvolle jurk broek en schoenen; Beard had zelfs moeite af te nemen zijn altijd aanwezige Yankees cap.

Ik overwogen de heerlijke klinkende Pomarosa, een granaatappel-en tequila brouwsel, hoewel ik meestal raden de I Love, een jalapeno-infuus martini verzinsel dat pittig, maar nog steeds beheert te worden perzik-zoet. Het is een beetje veel na een tijdje, maar het is fantastisch boek op het eerste. (Ja, we hier eerder geweest. Wij willen, bij gelegenheid, schoenen zonder gaten in hen en doen alsof we rijk zeilers in plaats van arme schrijvers, OK?)

Fancy was onder de indruk van de zaal, want "voor martini snobs, dit is een van de weinige plaatsen in de buurt met jenever Miller's", zei Fancy.

"Ze hebben het niet in het Ritz of de W."

"Zou je hier eens een date?" Vroeg ik de jongens.

"Tuurlijk," zei Beard. "Misschien een vierde of vijfde dag. Take 'em out door de oceaan, koop' em een ​​paar drankjes, en ze zullen verplicht zijn om - "Ik trok een wenkbrauw op.

gaf hem het boze oog en liep naar de bar. De barman was donkerharige, slank, en exotische en noemde me "schatje" de manier waarop een ketting-roken diner serveerster zou kunnen - behalve in een aandoenlijk saccharine timbre.

"Wat is je beste drinken?" Vroeg ik.

"De Cubeltini populair is - gemaakt van komkommers, munt, rietsuiker, siroop, limoen en wodka," zei ze. "Het is opgericht door een barman hier. Het is eigenlijk won de eerste plaats in een recent Eten en drinken concurrentie. "

Tegen de tijd dat ik terug naar mijn tafel, had een hoop van onze vrienden aangekomen, en we hadden leuke mensen te kijken en de wijze doorlopend commentaar. Als om ons afleiden van de andere klanten, de barman bracht meer dan een aantal Cubeltini monsters, die wij pakte en slikte.

"Oh God, het is als vloeibaar komkommer," Fancy terugdeinsden.

"Niet mijn ding," overeengekomen Beard, die op steenworp afstand van het bestellen van een gewoon oud bier.Het jongste van onze groep, baby-faced en vers 21 jaar oud, had slikte een hele monster.

"Ik vond het leuk", zei hij nadrukkelijk.

Volgende wat we wisten, had hij bestelde een vol glas van de bar en swigged net zo snel.

"Dingen gaan nu interessant," mompelde zijn vriendje.

Nou, Trina is zeker een chique plek om weggegooid, maar ik was niet ga hem te stoppen. Mij, als I'm gonna get sloeg, gaat het om in drie-voor-een drankje ...

Porterhouse Bar & Grill: Er zijn weinig plaatsen op Himmarshee Street aanvaardbaar is voor een date die je nog hebt om indruk te maken te brengen (dat wil zeggen, nog niet geslapen met). Porterhouse krijgt de Nachtwacht stempel van goedkeuring. Waarom? Het heeft een lage, sexy verlichting, gloeiende kaarsen, zware rode gordijnen, Wandkandelaars, goud-omrande spiegels, fluwelen touwen buiten de deur (bonuspunten voor geveinsde exclusiviteit), lederen zetels, en fancy glazen. Nog belangrijker, het heeft drie-op-een cocktail (bier, huiswijn, en noem-het putten) Dinsdag t / m zaterdag, 5 tot 9 uur Eager te snijden om de chase, ik de blonde, slanke barman opgeroepen. Ze had zware eyeliner en was uitgedost in een nauwsluitend, volledig zwarte ensemble.

"Zeg een behoefte aan een plek om een ​​date te brengen, hem weggegooid te krijgen, en voordeel van hem ...," begon ik te nemen.

"We hebben drie-voor-een drankje, dus ik zou zeggen dat dit een goede plaats voor," zei ze droogjes.

"Is dat hier ooit gebeuren?" Zei ik onschuldig.

"Als een verantwoordelijke barman, kan ik niet, dat bekend te maken," zei ze. "Maar ze zijn full-sized drankjes. Drie drankjes dronken sommige mensen, maar anderen kunnen meer nodig. "

"Hoe zit het met hem?" Ik wees naar potige Beard, die de roer-rietje gebruiken in zijn drankje om een ​​kers verwijderen van de ingewanden.

"Hij zou een paar meer nodig", zei ze.

"Je zou gebeuren na een," Beard beet me.

We zouden eens zien. Gezien het feit dat ik niet veel van herinneren wat er daarna is gebeurd, ik heb het op te geven voor de Baard: Hij noemde.