woensdag 6 april 2011

Wat is de etiquette op Echtscheiding Dating?


Ik kreeg een briefje van een oude vriend zeggen sommige echtscheiding dating onderwerpen op de blog zou nuttig zijn voor haar. Hier is wat ze schreef:

"Niet zeker als je weet dat ik een gescheiden moeder van 2 ... Ik ben al op mijn eigen voor meerdere jaren en zijn heel voorzichtig geweest met dating, integratie etc. .. Ik heb dating iemand voor meer dan een jaar en ben nu begonnen met de kinderen te integreren in het beeld. Ik heb heel langzaam in het proces als ik niet in paraderen mensen geloven in en uit van mijn kinderen leven, enz. ..

Zou graag van gedachten te horen op ...

1. Hoe lang moet u wachten tot de kinderen kennismaken met iemand uw dating? ...

2. Hoe lang moet je wachten om "overnachten" met de persoon die je bent dating en uw kinderen. Mocht u nog een gesprek met uw kinderen op voorhand .... Mocht u gemak in het ... Laat de persoon beginnen met de bank en ga naar de slaapkamer??

3. Stappen om ervoor te zorgen dat de persoon die u datering is een goede pasvorm voor u en voor uw kinderen. Ik denk niet dat mensen denken dat dit door ... Kunnen ze omgaan dag-tot-dag leven met de chaos die kinderen te brengen - van broer of zus vecht, elke dag chatter, activiteiten, enz. ... "

Dus dames (en heren) geeft ons uw gedachten op vragen van mijn vriend. Ik weet zeker dat jullie allemaal zullen sommige goed inzicht in wat er is gewerkt en wat niet hebben!