dinsdag 13 april 2010

Zoals Online Dating Sites nieuwigheid verdwijnt, offline dating wordt steeds winstgevend en populair


Marketdata Enterprises Inc, een toonaangevende onderneming voor marktonderzoek, heeft een nieuwe titel 232-pagina's tellende rapport: De VS Dating Diensten markt. De studie presenteert diepgaande status rapporten en analyses van onafhankelijke koppelaars, dating websites, kettingen en franchises, radio datumlijnen, print persoonlijke advertenties, publicaties en singles. De studie schat inkomsten van de sector, trends, en concurrent profielen 1991 tot 2008 Forecast.

Er zijn 90 miljoen singles in Amerika, en online personals websites zoals Match.com, Yahoo! Personals en eHarmony hebben gebracht matchmaking in de mainstream sinds 2001. Maar we zien nu de eerste golf van echtscheidingen van mensen die hun zielsverwanten gevonden online en consumenten zijn niet tevreden met de nauwkeurigheid van de online profielen. Staat wetgevers zijn niet blij. Er zijn voorgesteld in afwachting van wissels of IL, tot TX, FL en VA, vereisen dating services aan te geven of zij een antecedentenonderzoek uit te voeren. Dit is uitgegroeid tot een controversiële strijd. De nieuwigheid van het online daten heeft afgesleten en omzetgroei voor de 850 + websites opereren, heeft drastisch afgenomen tot slechts 4,5 procent vorig jaar, tegenover 47 procent in 2003.

"De introductie of dating services markt groeit slechts 3,7 procent per jaar in de VS, maar niet alle segmenten van de markt zijn net zo goed vergaat. De industrie is in principe zelfregulerend. Dit is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf, vertakking buiten de Verenigde Staten. De VS is nog steeds de grootste markt, maar het is verzadigd en het onbenutte potentieel van Europa lijkt te worden, alsook etnische en hobby-gebaseerde nichemarkten. "volgens Marketdata's Research Director, John Larosa.

(Bron - Marketdata Enterprises Inc Persbericht op PRWEB.Com

Kaspersky Internet Security 6.0