maandag 23 november 2009

Britney is weer zwanger

NEW YORK - Een Spears baby is naar verluidt op de weg - en het is niet Britney's.

Jamie Lynn Spears, de 16-jaar-oude "Zoey 101" ster en zus van Britney, vertelde OK! tijdschrift dat ze zwanger is en dat de vader is haar vriendje Casey Aldridge.

"Het was een schok voor ons beiden, zo onverwacht," zei ze. "Ik was in complete en totale schok en zo was hij."

Spears is 12 weken langs en hield het nieuws in eerste instantie bij zichzelf toen ze hoorde van de zwangerschap van een at-home-test en de daaropvolgende arts te bezoeken, vertelde ze de beroemdheid tijdschrift, dat staat in New York hits op woensdag en de rest van het land door vrijdag.

Welke boodschap wil ze sturen naar andere tieners over seks voor het huwelijk? "Ik denk niet dat het iets is wat je moet doen, het is beter om te wachten, 'zei ze tegen het tijdschrift. "Maar ik kan niet oordelen omdat het een positie ik mezelf inch"

Nadat ze erachter kwam dat van een arts dat ze zwanger was, zei ze, "Ik nam twee weken voor mezelf waar ik niet vertellen niemand."

"Slechts een van mijn vrienden, omdat ik wist dat die nodig is om wat ik zou doen voor mezelf voordat ik laten advies van iemand van invloed op mijn besluit. Toen vertelde ik mijn ouders en mijn vrienden. Ik was bang, maar ik moest doen wat goed was voor mij, "zei ze.

Spears brak het nieuws aan haar moeder, Lynne, net voor Thanksgiving, het tijdschrift gemeld.

"Ze was erg overstuur omdat het niet was wat ze op alle verwachting", aldus Spears. "Een week na, had ze tijd om te gaan met haar en werd zeer positief."

Lynne Spears, die al oma aan jonge zoons Britney's, vertelde het magazine: "Ik geloofde het niet want Jamie Lynn is altijd zo consciëntieus geweest. Ze is nooit te laat voor haar avondklok. Ik was in shock. Ik bedoel, dit is mijn 16-jaar oude baby. "

Ze zei dat haar dochter actrice, de telegeniek heldin van haar populaire Nickelodeon serie, heeft Aldridge al jaren en begon hem uit op de middelbare school.

Maar in een recent interview met The Associated Press, Spears zei dat ze geen vaste vriend. "Ik soort van iets houd mijn opties open, 'zei ze. "Ik heb een stel vrienden die ik altijd hangen met een stel vrienden vent." Ze weigerde te praten over haar oudere zus.

Spears sprak met de AP kort voor Thanksgiving, de dag zei ze tegen OK! Ze deelde haar moeder over de zwangerschap.

Jamie Lynn plannen om de baby te verhogen in haar huis staat Louisiana - "zodat het een normaal gezinsleven kan hebben."

Nickelodeon bracht een verklaring: "besluit We respecteren Jamie Lynn's om verantwoordelijkheid te nemen in deze gevoelige en persoonlijke situatie. We weten dat dit een zeer moeilijke tijd voor haar en haar familie, en onze eerste zorg nu is voor Jamie Lynn's welzijn."

Een publicist voor het netwerk niet onmiddellijk reageren op de telefoon en e-mail verzoeken om extra commentaar.

"Zoey 101" is gepland voor het derde seizoen 4 januari af met een cliffhanger episode in welk teken Spears 'moet beslissen of aan haar fictieve Pacific Coast Academy verlaten kostschool in Californië naar haar ouders in Londen te voegen.

De show is gepland om te hervatten in februari, en de producent, Dan Schneider, heeft gezegd filmen op het vierde seizoen is reeds afgerond.

Rencontres En Irak