dinsdag 10 november 2009

Je emotionele Trigger

De meeste mensen die beginnen aan een cursus van zelf verbetering hebben een soort van emotionele trigger - vaak negatief.

Misschien hebben ze het gevoel niet gerespecteerd, hebben ervaren afwijzing (s), is gedumpt, of in het algemeen zich eenzaam of depressief. Maar er is dat de fase waarin zij zijn beurt dat negatieve emotie in een inspiratie en zeggen: "Genoeg is genoeg, het is tijd om te veranderen!"

Deze motivatie duurt meestal zo lang als de emotionele trigger. Vaker wel dan niet, mensen beginnen op brand, gezond eten, sloeg de sportschool, sloeg de boeken, chat om meer vrouwen en zo verder. Elke keer als ze het doen, voelen ze de drive en eerlijk zijn hoofd op.

Het probleem is dat wanneer de emotionele trigger begint te verdwijnen, beginnen ze te slap af.

Hun dieet begint om de occasionele McDonalds of binge-drinking sessie. Hun sportschool routine wordt een keer in de zoveel tijd te bezoeken en ze terug in hun sleur - afstandsbediening en een biertje in hun handen.

Dat wil zeggen, tot de volgende keer dat ze het gevoel een emotionele trigger, dan beginnen ze weer.

De sleutel is te houden dat emotionele trigger vers en nadenken over het regelmatig. Schrijf het in detail als je wilt en lezen het elke dag. Iedere keer dat u bespreken of om naar de sportschool of zitten en spelen Playstation, of elke keer dat je denken aan het bestellen van een pizza, jezelf eraan te herinneren hoe je je voelde toen gemaakt dat het besluit om jezelf te verbeteren en waarom je moet vermijden deze slechte gewoonten.

Persoonlijk heb ik een uitzonderlijke fysieke en mentale verbeteringen in de afgelopen jaren en ik geef toe dat veel van mijn emotionele triggers verband met meisjes. Echter, ik heb in een relatie de afgelopen 9 maanden, en hoewel dingen zijn geweldig tussen ons, kwam ik een beetje zelfingenomen met mezelf.

Ik had een specifieke gezondheid freak de afgelopen 2 jaar, en toch in die maanden ben ik gestopt met werken uit zo veel en begon het eten van een snack eten. Dan een paar weken geleden mijn vriend een onschuldige opmerking over mijn "love handles gemaakt" en het raakte me hoeveel ik heb laten gaan! Ik voelde me beschaamd over mezelf en voelde alsof ik had weggegooid jaren van hard werken.

Bij nader inzien realiseerde ik me dat mijn oorspronkelijke emotionele trigger was gegaan.

Als in een gelukkige relatie, ik heb geen behoefte aan te trekken of vrouwen te imponeren of afwijzing te vermijden meer. Wat ik nodig had was een emotionele trigger. En ik vond er een in mijn afkeer van mezelf om steeds zo lui en ik gezworen breken van te maken.

Gelukkig ving ik mezelf in de vroege stadia van zelfgenoegzaamheid. Nu ben ik weer op vorm, uit te werken hard en het verbeteren van mezelf weer. Deze keer te houden dat gevoel van schaamte bij baai.

Kortom, niet uit het oog verliezen van je emotionele trigger. Gebruik het om u te helpen verslaan zelfgenoegzaamheid en verder verbeteren!

Top 10 Online Dating Mistakes