woensdag 20 januari 2010

Signs You're slecht Dating


Ik ben slecht in engagement. Heck, ik kan nauwelijks spellen. Maar ik weet dat ik ben goed in dating. Ik heb nooit gezegd dat ik van je hou, maar vorige week gaf ik drie jongens mijn nummer. Kom niet naar me op zoek naar oplossingen om uw relatie dilemma, maar als je wilt weten hoe u maximaal haak op een bepaalde vakantie, ik ben je meisje. Dus, als je single bent en je bent niet zeker dat je echt weet hoe te vermengen, kijk op deze harde love test om te zien of je beter in het naaien knoppen dan uw zaad.

1. U kunt naar een overvolle Bar en niet aan iemand

Hot stuff, alles wat je moet doen is glimlach op sommige kerel en hij zal smelten als boter. Bonus punten als je daadwerkelijk kunt een zin uit.

2. Funky Chicken

Als je bewust van de manier waarop je dans, bent u niet leuk om te schroeven. Nou, tenminste dat is wat peeps die kijkt je vreemd gaat denken. Als u de horizontale mambo, you've gotta start te laten doen door zelf get down verticaal. Vertrouwen is meer dan verleidelijk hoge hakken, lingerie, en geld.

3. So Close, Yet So Far Away

Heeft u ooit omhoog naar de bar alleen en om naast een stoeterij? Geluk wordt op de juiste plek op het juiste moment, en zo krijgt 'er gebeuren. Als u verwacht dat het lot aan een man daling in je schoot, zie je niet hoeveel er al geland om je heen.

4. Don't Get Jealous, Get Even

Heeft u een vriend die krijgt het twee keer zoveel als jij en je begrijpt niet hoe? Als dat zo is, start met het gebruik haar als een wingwoman. En aantekeningen te maken als je wilt wat je ziet.

5. Business Mixin 'Met plezier

Je hand uw kaart aan jongens die u wilt bellen. Ik heb persoonlijk, in al mijn jaren als een zwerver, nooit ooit een man me bellen na overhandigen hem mijn visitekaartje en ik uitgedeeld alle 250! Hetzelfde geldt voor het aanbrengen van uw nummer op een servet. Je moet kijken ze zetten je info direct in hun telefoon. Zo niet, dan verliezen ze de kaart-en u-forever.

6. Je bent slecht in scheidingen

Als je niet kan laten een jongen je bent niet in, wel, dan ben je een kolonist, zinken in de zachte relatie drijfzand. Geen data voor u!

7. Just Teasin '

Bent u een plagen? Als uw antwoord nee, je doet het verkeerd. De hersenen is de grootste erogene zone. Als je niet weet hoe te knoeien met de geest van een man een beetje, zult u nooit zijn fantasie meisje. En ik heb het over spel te spelen, ik heb het over straight-up sexy gevatheid.

8. Dead On Approach

Heeft u say hi aan mensen die je passeren elke dag, zoals bewakers, de dude die toast je bagel, en de kassa meisje bij de apotheker of drogist? Nou, moet je. Het maakt niet alleen je aanspreekbaar voor hen, maar ook andere sexy mensen rond zult merken dat je vriendelijk, open en gemakkelijk om mee te praten.

9. Smooth Sailing On The Friendship

Heb je ooit een vriend verloren, omdat ze werden verpletterend op u en het draaien van de relatie in iets meer ernstig gefaald? Ik ben het eens met onze geest van de mens. Vrienden moeten vallen voor jou en vice versa. Als ze niet, is something rotten in de staat van uw vermogen om romantiek. Seek verdere zelfverwerkelijking.

10. Company Man

Spreken van je mannelijke vrienden, kunnen deze platonische tegenhangers zijn de lijm die je bij elkaar houdt, maar niet uit te gaan met hen de hele tijd. Zelfs als ze homo zijn, zijn ze c ** k-blokkerende je.

11. Change Clothes And Go

Niet altijd uit te gaan in dezelfde kleren je naar je werk inch Ik zeg niet dat je moet kijken net als de andere soort be-meisje voor happy hour drinken, maar je moet voelen sexy te kijken. En dat is gewoon niet gebeuren in die knop-up blouse en comfortabele zetel instappers.

12. Calvin Klein Is The Only One Creating Obsession

Na de ontmoeting met hem bent u al verbruikt met verwondering over de reden waarom hij je te praten. Heeft hij wil gewoon een snelle schroef? Of is hij uw potentiële baby daddy? Zal je moeder wil hem? Sheesh, chill out. Ten eerste, je hebt te krijgen om hem te leren kennen! Zie wat hij gemaakt voordat je gaat slaan op een etiket. Stop niet zijnde een dwaas voor de liefde. U kunt het allemaal figuur later.

13. You're A Bitter Betty

Als je zinnen als "Mannen zuigen heb gesproken," "Zal deze jongens ooit opgroeien?" En "Ik ben zo ziek van mensen," goed, je mantra vrij negatief is. Het is gemakkelijk om jaded krijgen, maar zich tot recht-up chauvinisme is niet naar het land u een van die jongens stereotype kleineren en uit frustratie. Uw houding is het enige wat je schroeven.

14. Wees niet bang om fouten te maken

Moet ik echt uit te gaan met deze jongen? Ja, meisje, geef hem een kans! Tenzij hij een kruip, genoemde bedrijfskenmerken. En laat me je vertellen uit ervaring weet ik uit de jongen bij uw favoriete pizza plaats betekent dat je zult moeten gaan om te voorkomen dat er als je breken. Tear. Maar dat is geen reden om geen smaak-test hem als je man. Soms moet je het risico nemen. Worst case scenario: Je zult het vinden van een nieuwe heerlijke schijfje.

15. Be A Lady

Dit is niet over de vraag of je slaapt met elke vent of niet, dit is over hoe je zelf dragen. Geen betere test situatie dan stoten in een ex! Behandel hen en jezelf met respect. Altijd beleefd say hi wanneer je ziet elkaar in het openbaar, ongeacht wat ze gedaan hebben (tenzij het gevaar uw fysieke welzijn). Vooral als je veel datum, moet je goed in het maken genadig uitgangen of drama zal overal volgen u en uw spel ruïne. Nu kunnen we dat niet hebben, kunnen we?